La staffetta torcibudella sembra esaurita e quindi la Titti e io ci presenteremo alla riunione belli magri ma con ridotte varietà di rebechìn (leggi solo cotto senza senape e cren e acqua...).
In risposta al messaggio di Sgaio del 19/09/2016 alle 13:44:00
La staffetta torcibudella sembra esaurita e quindi la Titti e io ci presenteremo alla riunione belli magri ma con ridotte varietà di rebechìn (leggi solo cotto senza senape e cren e acqua...). Ciao! [:)]Gigi & Titti ...dalla moto con l''igloo... fino al camper con tivù! [:D] [:D] [:D]
Le betole xè le osterie dei Sani.
In risposta al messaggio di Gattosilvestro del 19/09/2016 alle 14:12:10
Le betole xè le osterie dei Sani. Butè in scovaze i fermenti lattici e tireve zò un dò quartini Sarè bei come prima. Ricordo che ogi mi no rivo. Keep calm e buon camperCorrado
Veramente....se spetavimo delle Novità !!!!!
In risposta al messaggio di Speedy3 del 19/09/2016 alle 14:17:23
Veramente....se spetavimo delle Novità !!!!! Sul Fatto che Ti no te rivi, o che no te vegni, gavemo un libreto de 246 pagine, ad oggi, de scuse, ne manca lo scioglimento dell'acqua de Marte, e el risveglio de due Mammuthin Siberia, el resto....le gavemo catalogade tutte ! Sarà per la prossima volta, che dovessi esser dopo che xe cascado el Meteorite de dimensioni giganti, che xe previsto per el sabato, contrariamente a quanto diseva Asimov, esser de lunedi ! Ciao Gianfranco
Ti te sa che te son sssssai spiritoso?
In risposta al messaggio di Speedy3 del 19/09/2016 alle 14:17:23
Veramente....se spetavimo delle Novità !!!!! Sul Fatto che Ti no te rivi, o che no te vegni, gavemo un libreto de 246 pagine, ad oggi, de scuse, ne manca lo scioglimento dell'acqua de Marte, e el risveglio de due Mammuthin Siberia, el resto....le gavemo catalogade tutte ! Sarà per la prossima volta, che dovessi esser dopo che xe cascado el Meteorite de dimensioni giganti, che xe previsto per el sabato, contrariamente a quanto diseva Asimov, esser de lunedi ! Ciao Gianfranco
anche mi oggi go un poco de scagarella , ma no 'sai roba. Quindi vegno ugualmente, son anche mi dell'idea che l'osteria xe meio della Terza Medica, alla pezzo utilizzerò el novo condotto del local........
In risposta al messaggio di Speedy3 del 26/09/2016 alle 14:55:47
Dopo varie vicissitudini, mi che son stà bannado, i coniugi Titti e Gigi, che proponi el cambio del nome del gruppo... varie ed eventuali.... Se podessi incontrarse per deliberar, e fondar un novo Club, no ? Chi, e quando ? Proposte.... Ciao Gianfranco
No gio capido un ....: chi xe stado bannado? perchè? el se ga messo i diti nel naso? cambiemo nome del gruppo? e come se ciamemo: club della terza(quarta) età?
In risposta al messaggio di bazylothis del 27/09/2016 alle 08:42:34
No gio capido un ....: chi xe stado bannado? perchè? el se ga messo i diti nel naso? cambiemo nome del gruppo? e come se ciamemo: club della terza(quarta) età? mah, forsi saria meio chiarimenti.. Paolo
Mi son staddo bannado, poi...parzialmente riammesso, agli arresti domiciliari con obbligo de firma...
In risposta al messaggio di Speedy3 del 27/09/2016 alle 10:41:11
Mi son staddo bannado, poi...parzialmente riammesso, agli arresti domiciliari con obbligo de firma... El gruppo, i sig.ri Sala proponeva Campermagnum...per via delle scorribande magnative che ne/ve vedi coinvolti ed intimamenteinteressadi, piuttosto che all'aperitivo ! El numero dei dispersi se stà avvicinando a quei del tempio ossario de Timau...se podessi ristrutturar el gruppo, rifazendo l'investitura degli incarichi, ovviamente rieleggendo Pino a Presidente Gruppo novo, struttura nova ! ecco la proposta de novo incontro con votazioni e delibere Ciao Gianfranco
Per mi andassi ben , anche se non comprendo el motivo: cambiemo nome, ma se un se fa buttar fora perchè el xe discolo , cossa cambia??? Come dir: un zogador del Milan becca un cartellin rosso e ghe cambiemo nome al Milan?? che ciameremo Milano, poi se fa buttar fora un altro e lo ciameremo Lombardia, poi Seveso, Madonnina e avanti cussì.... Comunque me adeguo.
In risposta al messaggio di Speedy3 del 27/09/2016 alle 13:59:21
Varda che non xe nisun legame, fra l'esser butado fora, e el nome del gruppo, iera due eventi che meritava una ciacolada, el nome xe sta proposto dai muli Culinari, te vedi che Te gà perso el primo confronto (come el Trumpcon la Clinton), già no te capissi le robe, anche el presidente te vol far ? lunedi 3 xe fattibile, ma alle 4 gò de far un do robe in città, spero de sbrigarme presto Ciao Gianfranco
No son Trump mi, mia moglie xe furlana e no slovena, e non la posava nuda su Play Boy (almeno penso...).... e anca come conto in banca go un fiatin de meno....
In risposta al messaggio di bazylothis del 27/09/2016 alle 14:47:07
No son Trump mi, mia moglie xe furlana e no slovena, e non la posava nuda su Play Boy (almeno penso...).... e anca come conto in banca go un fiatin de meno.... Paolo
I cavei però....gà qualcossa de strano
In risposta al messaggio di Gattosilvestro del 30/09/2016 alle 12:17:44
Trump o non trump, lunedi xè el ritrovo? A che ora? La solita? Si? No? Forsi? Dove? Sede sociale? Sotto la pergola? Al Perla a Nova Gorica? All'Andiamo? Al Wellcum? Keep calm e buon camperCorrado
Te rispondo punto per punto: ore 17 in poi, solita location de via Scussa, guardando el Viale ultima osteria sulla sinistra, non xe parcheggio me se trova. Non xe pergole, solo muri veci onti de anni de cusina senza aspiratori. A Nova Gorica non podemo trovarse, perchè xe noto che Speedy non ga la prapusnica, all'Andiamo e Welcum xe meio de no, in quei posti la birra te la porta la cameriera in topless e per guardar 2 zucche te paghi sazio, e poi noi (ti e mi) gavemo visto zucche gratis tutto l'estate. Quindi meio la birra de Roby, che nol gira in topless e costa sai meno. Oggetto della riunion, oltre le solite sbabazzade ed impessioni su ferie, gite, camper che xe rompi, batterie atomiche ecc. xe anche:
In risposta al messaggio di bazylothis del 30/09/2016 alle 13:11:36
Te rispondo punto per punto: ore 17 in poi, solita location de via Scussa, guardando el Viale ultima osteria sulla sinistra, non xe parcheggio me se trova. Non xe pergole, solo muri veci onti de anni de cusina senza aspiratori.A Nova Gorica non podemo trovarse, perchè xe noto che Speedy non ga la prapusnica, all'Andiamo e Welcum xe meio de no, in quei posti la birra te la porta la cameriera in topless e per guardar 2 zucche te paghi sazio, e poi noi (ti e mi) gavemo visto zucche gratis tutto l'estate. Quindi meio la birra de Roby, che nol gira in topless e costa sai meno. Oggetto della riunion, oltre le solite sbabazzade ed impessioni su ferie, gite, camper che xe rompi, batterie atomiche ecc. xe anche: - par che qualchedun vol cambiarghe nome al gruppo, discuteremo - sempre qualchedun vol indir elezioni per votar el Presidente, che poi saria elezioni bulgare: tutti ziga Vota Pino e lui pei prossimi 30 anni el xe presidente. Robe che gnanca el vecio PCUS sovietico fazeva!! - quindi mi fazo come Trump e me candido anche se so che Hilary (Pino) xe favorida, ma non se pol dir... a tale proposito go intenzion de far come Achille Lauro, che per diventar sindaco ghe regalava a tutti un scarpa, poi a vittoria ottenuta ghe ga regalado quell'altra. Quindi mi porterò un diese kili della mia uva, se vegno eletto el prossimo anno ve porto el vin..... Ultimo avviso, che c'entra poco: doman de sera me tocca andar a veder un mona che canta (gratis, per fortuna...) in piazza Unità: se ciama Alvaro Nonsocossa, te interessa??? Paolo
Bene
In risposta al messaggio di Gattosilvestro del 30/09/2016 alle 14:29:13
Bene Grazie per la dettagliada risposta. Mi no so se go diritto de voto o meno però, per quel che me riguarda, Pino sarà Presidente anca tra 56 anni quando, presumibilmente, no goderà più de ottima salute. Uno che gagirà praticamente el mondo in camper come no pol eser Presidente a tutti gli effetti? Senza tirarghe via gnente ai altri eh. Ti po che te va sempre e solo in Grecchia o a La Villa Cambiarghe de nome al gruppo anca NO, me piasi sai come lo ga ciamà a suo tempo Luca. Le zucche che gira pel Solaris ghe somiglia sai a meduse fora de l'acqua quindi lassemo perder Doman de sera devo veder come che sta la mia cucciola che la ga mal de gola de un per de giorni ma spero che saremo presente. Tien quel tuo bel celulare marca Viacoltempo a portata de amplifon che casomai te ciamo. Keep calm e buon camperCorrado
Vota per chi ke te vol... semo in democrazia... ma gavemo bisogno del novo che avanza, se no semo come la politca taliana...