quote:Originally posted by nebris> Bravo Gianni, anca parchè l'ultimo che gavemo bevuo al xera pitosto AMARO.id="Comic Sans MS">id="size3">[;)] ennioid="size2">id="orange">
Canta! Canta! Ma non desmentegarte el Vin (magari il solito Verduzzo)[^][^][^][^][:D][:D][:D][;)]Ciao. Gianni >
quote:Originally posted by cicom973> .. cosa fare ? al momento nulla se non seguire questo 3D e i suoi sviluppi.- Dovremmo dar notizia a breve (ehm, speriamo [:D]) della data e luogo di quello che sarà l'incontro di primavera.- Quindi quando troverai il programma, se ti va darai la tua adesione.- ci vediamo, ciao - Umberto
ciao sono marco da mestre e mi piacerebbe partecipare ai vostri,cosa devo fare?[:)][:) >
quote:Originally posted by fede50> ... non ghemo tempo, ghemo da lavorar[^], gavemo altro da pensare se voì che femo el raduno [:D].... sarà par n'altra volta.... se vedemo presto - Umberto
Per nebris...hai ragione!!! dovemmo scrivere in italiano ma sai a volte mi piace scrivere in dialetto.[:D][:D][:D] Voltabarosso.....Giracalesse. Voltabarozzo.....Giracalezze.[:D][:D][:D] Pici ...penzavo fozzi dalle parti di zittadella ed inveze zei da Voltabarozzzzzzo... quazi quazi vizzino al mare[:)][:D][;)] A parte gli scherzi, sabato e domenica, chi viene a fare un giretto a Venezia!id="red">Ho il camperino che scodinzola quando mi vede [:D][:D][:D] Salutoni a tutti, fede [;)] >
quote:Originally posted by sergionoemi> xe vero, ma non posso miga continuar a scrivere cazade per andar su coe stele - ciao Sergio
Berto date da far che te gà sol che do stelle[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D] >